zondag 6 maart 2011

Zonnestralen en whiskyglazen.

Wat een vreemde titel. Zo raar heb ik ze zelfs nog nooit bedacht. Maar nu dus wel. Ik heb jullie al tientallen keren verveeld met mijn geweldige kinderen. Want dat zijn ze. Geweldig. Mijn kinderen weten waar hun mamma van houdt. Niet van verrassingen en niet van cadeaus. Maar wel van een spontane kinderkus of een prachtige tekening. En mamma is gek op bloemen en planten. En mijn kinderen inmiddels ook. Het favoriete gezinsuitje is een rit naar het tuincentrum. Speelt natuurlijk ook mee dat er bij ons tuincentrum dieren zijn, een speeltuin en een koffiecorner waar mamma koffie drinkt en de kinderen een pakje chocomel met iets lekkers mogen. Verder hebben ze kinderboeken, en laat mamma nu ook gek zijn op boeken, dus mogen mijn kinderen ook vaak een boek uitzoeken. Eigenlijk worden ze gewoon stiekem verwend. Na vandaag dus helemaal niet stiekem meer, want u weet het nu allemaal. Gaat ons geheim het wereldwijde web op. Goed, bloemen dus. Ik kwam vandaag thuis en ik werd verwend met een bloemenpracht. Net als een aantal weken geleden stonden er overal potten en vazen met hyacinten. Mijn kinderen hadden (samen met pappa) zelfs zoveel bollen gekocht dat er weer niet genoeg potten waren, dus stond zelfs mijn whiskyglas gevuld op tafel. Met een mooie witte hyacint. Is weer eens iets anders. Kijk, en daarom zijn mijn kinderen zo geweldig. We hebben als gezin het nodige voor onze kiezen gekregen de afgelopen 6 maanden, en mijn kinderen hebben daar ook wel iets van meegekregen, maar ze blijven positief en ze zijn blijven genieten van hele simpele alledaagse dingen. Een uitje naar het tuincentrum en een tafel vol bloembollen. Daar kan ik als mamma dan weer wat van leren.
Verrassing!
22 bollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten